FAQ

Je možné používat aplikaci pro firemní účely?

Ano...aplikaci REMITO lze používat pro firemní účely. Za zakoupené kredity Vám bude vystavena faktura, kterou můžete přidat do svého účetnictví.

Lze nastavit v kterou hodinu přijde oznámení o provedeném stavu odálosti?

V procesu založení události lze čas odeslání upomínky nastavit.

Nerad platím kartou na internetu, lze kredit zakoupit jiným způsobem?

Kredit je možné zakoupit i bankovním převodem. Do kontaktního formuláře v menu Kontakty pošlete žádost o dobití účtu bankovním převodem. Uveďte svůj účet a částku pro dobití a na tomto základě Vám bude vystavena a odeslána faktura. Po úspěšném zaplacení Vám budou kredity připsány na Váš účet. Tento proces objednání kreditů je však zdlouhavý a dobití kreditů může trvat nějaký čas, proto raději doporučujeme on-line platby...kredit je připsán okamžitě po uspěšné platbě platební kartou.

Aplikaci budu používat často, je možné domluvit individuální ceny?

Ano, v případě, že budete aplikaci využívat pro četnější zasílání upomínek lze individuálně zakoupit kredity za zvýhodněnou cenu.
Do žádosti o individuální spolupráci a výhodnější cenu za kredit uveďte veškeré podrobnosti o přibližném počtu odeslaných sms/den a k jakému účelu bude aplikace Remito používána. Vaše žádost bude posouzena administrátorem stránek. Na tomto základě bude uzavřena spolupráce. Více informací poskytneme na základě Vaší žádosti. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím kontaktního formuláře v menu Kontakty.